nedeľa 23. februára 2014

Thanks ♥

Tento článok nie je o oblečení, o kozmetike a ani o takýchto podobných veciach. Je o poďakovaní. A ďakujem hlavne vám, čitateľom. Aj keď vás ešte nie je tak veľa, ale pribúdate a to mi dáva obrovskú energiu a radosť. Každý jeden z vás, čo si prečíta týchto pár príspevkov, poprípade zanechá za sebou nejaký ten komentár, mi vyčaruje úsmev na tvári. Taktiež som sa zapojila do súťaže. (Alebo čo to vlastne je. Naozaj to neviem pomenovať. :D ) Vďaka ktorej sa tento blog dostal trošku na verejnosť. Na sociálnej sieti Facebook je stránka, Móda zo slovenských a českých ulíc. A sem som poslala fotku. Ani náhodou ma nenapadlo, že tam budem mať toľko "Páči sa mi to". A keď som uvidela koľko veľa návštevností pribudlo na blogu... Naozaj veľké ĎAKUJEM! A kľudne mi môžete zanechať v komentári o čom by ste chceli príspevok, čo vás zaujíma, alebo naopak, čo vám vadí a čo nechcete aby som písala. Keby ste napísali to kladné, samozrejme, že by som sa potešila viac. ^_^

A ešte niečo na záver. Momentálne mi skončili prázdniny, tak nejaký ten článok bude možno až v piatok alebo cez víkend. A tým, ktorým začali prázdniny želám, aby ste si ich čo najviac užili. Za seba môžem povedať, že som si ich užila maximálne. Takže pekné prázdniny vám prajem.

6 komentárov:

  1. som vysokoškolák a ešte k tomu v česku, takže prázdniny už nemám, ale ďakujem :).
    a našla som ta práve cez MSAČU, máš super blog! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj mne sa riadne paci dnes som nad nim stravil cely vecer :-* si super dievca <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak len z prečítania článku moc nezistíš, či som super, ale naozaj ma to potešilo :333 veľké ďakujem ^_^

      Odstrániť
  3. rozhodne krásny blog. :) už sa teším na ďalšie tvoje fotky. ^_^ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som sa bála, že sa vám tá ružová až tak páčiť nebude :D ale ja ju mam rada :3 takže veľké ďakujem ^_^

      Odstrániť