sobota 15. februára 2014

Valentine's day

Tramtadadááá, je tu víkend a aj prázdniny. No iba niektorí majú prázdniny, keďže sa jarné prázdniny rozdeľujú na viacero častí. Veľmi sa teším na tento krásny a dúfam, že aj slnečný, teplý týždeň. Mne ani nevadí, že nie je tento rok zima. Ešte minulý rok by som bola smutná, že nie je sneh, ale teraz sa neviem dočkať leta a som neuveriteľne šťastná, keď je teplo. Ešte keď si doma pustím letné, svieže pesničky a poletujem z jednej miestnosti do druhej, skáčem, tancujem. Je to pecka a cítim sa byť úplne šťastná... Tieto prázdniny som si pekne naplánovala. Každý deň niekde. Takže sa nebudem nudiť a premýšľať čo mám robiť, aby som sa nenudila. Mám aj naplánované ísť fotiť nijaké moje prvé out-fity. Takže som zvedavá, či sa vám budú páčiť. A naozaj by ma sklamalo keby pršalo. To naozaj neviem čo by som robila, lebo už pred dvoma týždňami som sa mala ísť fotiť a v tedy to nevyšlo. 
Taktiež včera bol Valentín. Ja ho neoslavujem, lebo nemám s kým. Takže štrnásteho druhý je pre mňa úplne normálny deň. A myslím si, že nie som jediná, ktorá to považuje za normálny deň. Niektorí ľudia tento sviatok ani neuznávajú. Myslia si, že je to vnútený sviatok, že lásku by sme si mali dokazovať každý deň, nie len keď je Valentín. Aj ja s týmto súhlasím, ale keď budem mať svoju druhú "polovičku" ako sa hovorí, budem ho oslavovať aj ja. Ale aj ja som si musela niečo predsa dopriať. Kúpila som si moje obľúbené lízatka Chupa-Chups a od starých rodičov som dostala srdiečkové lízatka a čokoládky. A celý deň som si užila naplno, aj keď sama.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára