piatok 7. februára 2014

Beginning!

Už dlhšiu dobu som premýšľala, či si mám spraviť blog. Popravde, jeden som už mala. Keďže som ale bola lenivá a nemala som predstavu čo chcem pridávať na ten môj blog, vykašlala som sa naň. Nebol to veľmi dobrý prístup, skôr vôbec to nebol dobrý prístup. Ale teraz dúfam, že ma to tak rýchlo neomrzí. A dúfam, že aj vám sa bude tento blog aspoň trošku páčiť. Mám rada módu a aj keď ju nijako veľmi neštudujem tak sa dám na tento fashion blog. A predpokladám, že ma to donúti k tomu, aby som začala poriadne, no aspoň najviac ako sa dá, tu módu študovať. Už pár blogov som si pozerala a inšpirovala som sa. Niektoré blogy sú úžasné, no skoro všetky. S úžasom som sledovala, ako tí blogery dokážu vytvoriť také úžasné out-fity. Od ich začiatku blogovania až doteraz aké urobili pokroky. V duchu som si hovorila, že aj ja budem mať taký pekný blog! Trošku ma to nakoplo k tomu, aby som aj ja s tým začala. Aj som tým ľudom závidela ako sa im darí, akú majú fantáziu. Veď ani oni hneď nemali 50 komentárov, 100 návštev a podobne. Ale o tomto vôbec blogovanie nie je. Aspoň podľa mňa je blogovanie o tom, aby človek vyjadril čo je v ňom, aký je ten človek a akú má vášeň k móde. (pokiaľ sa jedná  o blog s módou) Aj keby ten blog nikto nesledoval, ten človek to robí kvôli tomu, že ho to baví a zaujíma ho to. Ale určite po čase bude mať aj na tom blogu odozvu. Stačí na to len čas. Človek dostane skúsenosti, bude úspešnejší. Je to radosť blogovať. Aj keď nemám s tým až také skúsenosti, ale myslím si to. Dúfam, že aspoň trošku sa priblížim k tomu životu, čo sa týka módy a blogovania.


Už mi len ostáva vám povedať, nech sa tu cítite jak doma  a nech vy čitatelia budete spokojní. Takže definitívne VITAJTE!!!

2 komentáre:

  1. Ahoj, veľmi pekný blog.. :).. inak z kade si ? ..ak sa smiem spýtať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, veľmi ti ďakujem :)) z Prievidze :D a ty?

      Odstrániť