nedeľa 9. februára 2014

Shopping weekend

A máme tu koniec ďalšieho krásneho víkendu. Neviem ako vy, ale ja som si ho poriadne užila. Už keď som sa zobudila, tak ma privítalo slniečko, ktoré ma potešilo a vyčarovalo mi úsmev na tvári. Takže som sa musela ísť aj niekam prejsť. A kam inam sa prejsť, ako do obchodov. Keďže mám blízko také menšie obchodné centrum, tak som sa išla pozrieť do Dm drogérie.  Tam som si kúpila novú kozmetiku: linku na oči, ceruzku na obočie a ružový lak na nechty. Popritom som si prešla všetky vecičky ktoré tam mali a pozisťovala som, čo tam majú nové. Objavila som sprchový peeling Balea- limitovaná edícia, jablko a škorica. Má to veľmi pekný obal a vôňa je tiež pekná. A cena? Tiež pekná. Jednoducho značka Balea je úžasná a mám ju veľmi rada. Potom som si povedala, že sa pôjdem pozrieť do Jysku. Tam som si kúpila dva prútené košíky na moju kozmetiku. Bola som veľmi rada že som si ich kúpila, lebo bola na ne zľava. Namiesto jedného som mala dva. Po nákupoch som sa už vybrala domov. Keď som prišla domov, hneď som si vybalila novú kozmetiku a spolu s mojou starou kozmetikou som si ju dala do nových košíkov. Potom som oddychovala s časopisom EMMA a s ovocnou misou. Krásne strávený deň. A v nedeľu som sa venovala škole a išla von s kamarátmi. Aj keď počasie nebolo veľmi dobré, ale mi sme sa zabavili. Takže dúfam, že aj vy ste spokojní s týmto víkendom aspoň tak, ako ja. A už sa teším na nový týždeň, aj keď v stredu píšeme skúšobný monitor, ktorý si pre nás pripravila škola. Takže držte mi palce a vám želám pekný nový týždeň!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára