štvrtok 20. februára 2014

Great day

Pamätáte si na to, keď som vám spomínala, že pôjdem fotiť moje prvé outfity? Tak jeden z tých outfitov môžete spozorovať v tomto článku.

Hneď ráno, ako som sa zobudila, som sa dohodla s kamarátkou, že sa pôjdeme fotiť. Máme blízko Kúty. Tak prečo neísť tam?! Obidve sme sa nachystali a vybrali sme sa. Bolo krásne...slniečko svietilo, nefúkal silný, studený vietor. Zložili sme si svoje veci a išli sme na to. Najskôr pózovala jedna, potom druhá. No pokiaľ sa dá tomu poveď pózovanie. Okolo chodili ľudia, takže mali zábavku. Po pol hodine sme sa vybrali každá svojou cestou a išli domov. Potom som sa zatúlala s kamarátkami do Touaregu. Toto miestečko som navštívila prvý krát. (nie, nemám potrebu sa vám s tým chváliť...len opisujem môj deň) Objednali sme si každá nápoj, na ktorý sme mali chuť a potom sme si dali shishu. Prišlo tam celkom veľa známych ľudí, ktorí nám robili spoločnosť. Keď už naše poháre boli prázdne a shisha sa minula, zaplatili sme a išli domov. Keď som prišla domov, na stole ma čakalo veľmi milé prekvapenie. Lízanky chupa chuuuuuuups ♥♥♥ Náš celý byt sa ozýval mojím hlasom a otriasal sa od skákania. Takže tento deň bol úžasný! A aký bol váš?

A ešte pár viet o mojom outfite. Ako vidíte, je celý čierny. Nie všetkým sa táto farba môže páčiť. Keďže ja mám radšej veselé farbičky, tak nejaké som sem musela zakomponovať. Hnedé topánky, náhrdelník a prsteň. A vlasy som si zopla staroružovou mašľou. Pery som si namaľovala tiež na ružovo. Ale asi to nie je ani vidieť. Toľko k môjmu outfitu. ^_^

Body: Tally Weijl
Sukňa: Tally Weijl
Náhrdelník: Gate
Prsteň: Gate
Mašľa do vlasov: H&M
Podkolienky: H&M
Topánky: Deichmann

12 komentárov:

  1. Ahoj:) Prosím ťa koľko stála ta sukňa je veľmi pekná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) prepáč, ale naozaj si nepamätám koľko stála, lebo som ju kupovala pred tromi rokmi. Ale bola v zľave to si pamätám :D

      Odstrániť
  2. Zlaty outfit, ta mašlička sa mi veľmi páči :)
    Happy blogging,
    Anami
    www.anamiblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je úplne krásne! si zlatá. ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No.. mám naozaj peknú spolužiačku ^^ vydarený blog Sabí :) nech sa ti s ním darí aj naďalej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vydarený ako vydarený :D potrebujem novy nadpis -_- ale Pati ďakujem :3 ...to ja mám krásnu spolužiačku ;)

      Odstrániť
  5. Outfit podarený :O krásna kombinácia bodov a sukne. Tie podkolienky (či vlastne nadkolienky) k tomu veľmi idú :) top!! <3
    barborawrites.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť