sobota 8. februára 2014

Beauty

Čo si predstavíte pod slovom krása? Ja si jednoznačne predstavím ženu, ktorá je upravená a krásna. Taktiež za tou krásou sa ukrýva veľa úsilia. Veľa žien a mladých kočiek používa špirálu, make-up, očnú linku, púder, rúž a omnoho viac ďalších takýchto pomôcok, ktoré nás robia krajšie. Ale každá si vyberie pre seba to najlepšie, čo jej vyhovuje, a čo sa hodí k jej štýlu. Na trhu môžeme vidieť niekoľko druhov kozmetiky, ktoré sú od rôznych výrobcov. Známi sú napríklad:
-GUCCI
-CHANEL
-DOLCE & GABBANA 
-MAX FACTOR 
-Miss sporty a iný
Moja obľúbená značka je aj BALEA. Nie je taká drahá, pre mladé baby čo si ešte nezarábajú naozaj dobre dostupná. Tieto produkty od Baley sa dajú zakúpiť v drogérii Dm. A aj môj článok má byť o týchto výrobkoch, aj keď nie o všetkých. Na začiatok som pre vás vybrala produkty, ktoré mám najradšej. Napríklad antiperspirant YOUNG. Už iba ten samotný názov ma veľmi upútal. Preto som si povedala, že ho musím vyskúšať a potom uvidím, ako budem s ním spokojná. Musím povedať, že som s ním veľmi spokojná. Po nanesení neštípe a krásne vonia. (čerešňová vôňa) Vždy keď som v škole, alebo na tréningu tanca a použijem tento antiperspirant, tak len počujem: ,,Jéééj, to kto má tento sprej? To inak pekne vonia. A môžem si ho požičať? Z kade ho máš?" to mi tak vyčaruje úsmev. :) Vždy keď sa mi minul nijaký antiperspirant, tak som vyskúšala iný. Až do vtedy než som objavila tento. A neobjavila som len tento antiperspirant, ale aj labelo a telové mlieko YOUNG. Celý tento set je voňavučký a krásny. Určite aspoň niečo z toho vyskúšajte, nebudete ľutovať. Aspoň dúfam.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára