nedeľa 16. februára 2014

Starting holidays

Dnes som bola s mojimi rodičmi na obede v Top café. Aj keď názov nám prezrádza, že sa tu pije hlavne káva, tak nás klame. Robia tu aj veľmi dobré jedlá. My sme navštívili tento podnik hlavne kvôli tomu, že mamina bude mať narodeniny, ocino meniny a ja budem mať tiež narodeniny. Mali sme rezervované miesto, takže sme prišli a hneď sme si mohli objednať. Bola tam akcia: Valentínske menu. Tak sme si povedali, že ho vyskúšame. Ako prvé nám doniesli šampanské. Ja som si ešte doobjednala jahodové mojito. Postupne nám doniesli všetky chody. Mala som strach, že mi to nebude chutiť, ale mýlila som sa. Bolo to na moje prekvapenie veľmi dobré. Keď sme sa najedli, išli sme sa pozrieť do obchodného centra, Korza. Tam sme si prešli všetky obchodíky, ale veľa tam toho nemali. Iba v H&M-ku sme si s maminou kúpili rifle. Mamina si kúpila obyčajné hnedé rifle a ja bielo modré, prúžkované, obtiahnuté džínsy. Upútali ma hlavne kvôli tomu, že neboli obyčajné a s jednoduchým topom sa budú veľmi dobre hodiť. A keď sme sa už chystali ísť platiť, tak mi do oka padli ružovkasté mašličky do vlasov. Takže pekný štart do prázdnin. ^_^



Mašličky do vlasov: H&M
Džínsy: H&M
Lodičky: Deichmann
Čipkované tričko: New yorker

5 komentárov:

  1. ty nosis pod nohavicami silonky? :-O to si asi spolu so mnou jedina :) to som rada ze som nasla tvoj blog :)

    Majuska.noliskova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To boli len silonkové ponožky :) Do lodičiek sú najlepšie.. tak dúfam, že ťa nesklamem ^_^

      Odstrániť
    2. trosku hej :( ale nie srandujem :D viem ze su dobre ale mne sa smykaju dole tak som si zvykla nosit cele silonky do lodiciek :) je to tak lepsie skus aj ty :)

      Majuska.noliskova

      Odstrániť
    3. mne by bolo v tom veľké teplo :D

      Odstrániť
    4. ved iba tenke silonky nie tie hrube pancuchace na zimu :D skus to niekedy je to lepsie a nie je v nich teplo :)

      Majuska.noliskova

      Odstrániť