nedeľa 2. marca 2014

New in post

Hei!
 Po týždni vám konečne prinášam nový článok. Pridávam ho po týždni kvôli tomu, že som bola v Českej republike na návšteve u starých rodičov a tam nie je internetové pripojenie. Tak som ho tam aspoň písala, aby som ho v nedeľu večer sem mohla pridať.

Mám pre vás môj prvý new in post. Chcem vám ukázať a inšpirovať vás vecičkami, aké som si za poslednú dobu zadovážila, alebo objednala z netu a pomaličky sa blížia ku mne.

Niektoré z týchto vecí ste už videli v minulých článkoch, ale dala som ich sem preto, aby sme si ich trošku pripomenuli. Takže sa k ním ani nebudem nejako veľmi vyjadrovať ako k tým novým veciam.
 
Túto sukňu, tak zvanú skate skirt, som si objednala z boohoo. Chcela som si ju už dávno zadovážiť, lebo je úplne úžasná! Hodí sa k rôznym druhom tričiek. Je jednofarebná a preto by som chcela ešte jednu. Napríklad kvetinkovú, alebo hocijakú vzorovanú sukňu. A k tejto sukni som si hneď vybrala tričko, kde je tiger ako potlač. A objednala som si ho zo sammydressu.


























Ďalej som si kúpila biele čipkované tričko z New Yorkeru. Toto tričko ma upútalo hlavne kvôli tomu, že bolo celé čipkované a spodok má ušitý do malej sukničky. A aj cena zahrala v tom nejakú tú úlohu. (Však to poznáte ˄˄)
Ale tento krémový svetrík som si nikde nekúpila. Zdedila som ho po babke. Uvidela som ho v jej skrini a hneď som sa spýtala, či ho ešte nosí, alebo nie a môžem si ho zobrať. Bola som z neho úplne unesená, lebo taký svetrík by som ani teraz nikde nekúpila a neuveriteľne sa mi páčil.
 
A nakoniec ruksak. Keďže už pôjdem na strednú školu, tak by to chcelo aj nový ruksak. Doteraz nosím na chrbte ružovú školskú tašku. A s týmto na strednú naozaj nechcem ísť. Tak som si našla na sammydressu nový ruksak. Nie je to školská taška, ale ruksak ktorý si môžem zobrať všade možne. Takže veľká spokojnosť!
 
Dúfam, že som vás aspoň trošku inšpirovala (aspoň tými stránkami :D) a keby máte nejaké otázky, alebo výhrady mi môžete napísať do komentárov, alebo na môj Ask. J
 

6 komentárov:

  1. pekné. čipkovaný top je roztomilý!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj. :) naozaj krásne vecičky, no najviac ma zaujal ten ruksak. ten je rozprávkovo nádherný ♥ možno by som si ho aj ja objednala... :D už si si z hentej stránky niekedy niečo objednávala? nebol s tým nejaký problém, s poštovným alebo niečo? ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie neobjednávala. Ale myslím si, že nie je s tým nejaký problém, lebo jedna blogerka si z tade objednáva a nemá s tým problém :) Ja len idem zistiť či s tým nie je problém :D

      Odstrániť
    2. aha, ďakujem za odpoveď. :) si zlatá. :) a pekný blog. ;)

      Odstrániť
    3. Nie je vôbec zač ;) aj keď som ti veľmi neporadila :D... a veeeľké ďakujem :3

      Odstrániť