nedeľa 30. marca 2014

Sunny mood

Presne ako som to tušila. Už ma opäť začalo omŕzať toto blogovanie. Nemyslela som si, že to príde tak skoro. Popravde, minulý týždeň som na to naozaj nemala náladu. Vlastne, nanič som nemala náladu a nič mi k zlepšeniu nálady neprispievalo. Ale v sobotu sa to nejako zmenilo.

Krásne počasie a krásne strávený deň. A pod tým "krásne stráveným dňom" myslím nakupovanie. ♥ Blízko máme obchodné centrum, tak sme s maminou išli trošku pomíňať peniažky . Hneď v prvom obchodíku som si ulovila dva páry topánok. Klasika čierne a potom také ružovo marhuľové sneakersy. A k tým ružovo marhuľovým sneakerskám som si kúpila sukňu. Táto sukňa je niečo ako je skater skirt. Tiež taká padnutá, ale je urobená z takej "záclony". Na leto a tieto teplé dni je úžasná. Do toho zapraviť tričko obuť sneakersy a ide sa do ulíc. Potom som sa s maminou presunula do Takka. Tento víkend mali zľavové kupóny. Poznáte ich aj vy? Tak trošku sme ich využili. Ja som si kúpila dvoje čierne obyčajné legíny na tréning, hnedé zlaté ponožky a spodné prádlo. Mamina tiež nebola na prázdno. Tá si pribalila biele bavlnené tričko a tiež spodné prádlo. Potom ako sme prišli domov, tak stále bolo krásne a teplo, tak som si povedala: ,,Prečo toho nevyužiť a neisť von na korčule?" Prezliekla som sa a išla spolu s hudbou v slúchadlách na korčule. Na korčule som sa vydala aj v nedeľu, po tom, čo som prišla z prechádzky z kúpeľného mesta Bojnice. Takže za sebou mám veľmi krásny a športový víkend a môj záujem o blogovanie je opäť späť a tomu sa najviac teším. ^_^


 Sukňa - La gogo
Sneakersy - La gogo
Ponožky - Takko

Malá ukážka toho, ako chodím na korčule. ^_^

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára