piatok 21. marca 2014

Other bloger/vloger

Tumturutudúúú...
A máme tu ďalší víkend. Víkendy sú úplne úžasné. Ale samozrejme,  že na prázdniny žiadny víkend nemá. Teda aspoň podľa mňa. Človek si oddýchne, môže relaxovať od rána do večera, strávi krásne chvíle s kamarátmi a s rodinou. Tento víkend (sobotu) idem do spomínaného Trenčína na Beauty forum 2014. A potom sa zastavíme v obchodnom centre - MAX. Takže sa budem snažiť pre vás nafotiť aspoň pár fotiek. Boli ste aj vy na tejto akcii? Alebo sa tam tiež chystáte ísť?

Toto bolo pár slovíčok na začiatok. :)

V tomto príspevku by som vám chcela predstaviť, aké blogerky/vlogerky sledujem a z ktorých som takmer unesená.
Moja najobľúbenejšia vlogerka z ktorej som unesená je Bethany Mota. :3 Jej štýl je úplne úžasný! Nie je ako každá blogerka, ktorá má vážny úsmev, neoblieka sa ako keby mala 30, je mladá, má rada farby, jednoduché kúsky... je úžasná! :33 Naozaj som rada, že som ju našla. Má úžasné nápady na vyrábanie rôznych dekorácií do izieb, skvelé nápady na pečenie, vyrábanie vlastných kúskov oblečenia, vymýšľanie účesov,... A vidno na nej, že ju to baví, je veselá, zábavná. Škoda, že jej úplne všetko nerozumiem :D

Ďalej sledujem blogerku Zuzku. O nej som sa dozvedela hlavne kvôli nákupným maniačkam. Neviem či poznáte tento televízny program, ale ja som ho sledovala. Toto bola taká moja prvá blogerka ktorou som sa inšpirovala a sledovala som ju.

A posledná blogerka je Michaela. Túto blogerku som našla na Facebooku. Žije v Košiciach a jej štýl je pekný a hlavne lacný. Nakupuje v sekáčoch a naozaj tie kúsky sú úžasné.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára