piatok 7. marca 2014

Clip in príčesky

Už ako malé dievčatko som túžila po dlhých a hustých vlasoch, na ktoré by som bola pyšná. No namiesto mojich vysnívaných, krásnych, dlhých vlasov mám krátke a riedke vlasy. A pri mojom "šťastí" sa mi aj rýchlo mastia. Takže čo viac si priať. Veď komu by vadilo každý deň si umývať vlasy?! Asi každému. A najviac ma dostane, keď sa zobudím s takmer mastnými vlasmi. To najviac milujem. Ale nejdem sa vám tu sťažovať s mojimi problémami. Preto som tento článok nepísala.

Aby som dosiahla tých mojich vysnívaných vlasov, tak som vymýšľala rôzne veci. A jedna z tých vecí je Clip in. Možno ste už o tomto počuli, ale tí ktorí nie a máte podobné problémy ako ja, tak vás s tým zoznámim.

Tieto clip in príčesky sú naozaj rôzne. Ofiny, rovné, kučeravé, krátke, dlhé, alebo až po zadok vlasy a o farbách ani nehovorím. Ja som si pozerala tieto clip in príčesky zo živých vlasov na naničvlasy.sk. Tieto príčesky zo živých vlasov sú omnoho lepšie ako tie z umelých vlasov. Pretože ich môžeme žehliť, kulmovať, farbiť... a správať sa k nim ako ku normálnym vlasom. Ale aj tá cena o tom hovorí. Ale nie je to také strašné. Ten kto to naozaj chce, tak si to môže úplne v pohode kúpiť a jeho peňaženka neutrpí nejakú veľkú stratu. Cena týchto produktov je individuálna. Každá dĺžka má inú hodnotu. Aj keď som hovorila, že sú lepšie príčesky zo živých vlasov, tak ja som si vyskúšala a chcela som si kúpiť clip in príčesky z umelých vlasov. Ponúkala mi ich moja trénerka aj za dobrú cenu. Ibaže farba mi trošku nesedí a mamine sa to moc nepáči :D. Ale chcem ju ešte nejako presvedčiť. No uvidím, či sa mi to podarí. A keď som mala konečne tie dlhé vlasy, tak som sa samozrejme musela odfotiť. :)

Keby máte záujem o tieto clip in príčesky a neviete si sami vybrať farbu, alebo máte strach či vám pristanú, tak vám môžem navrhnúť, aby ste sa išli pozrieť 22. marca. 2014 do Trenčína. Tam bude výstava týchto vlasov a rôzna kozmetika kde vám aj poradia. Mohol by to byť aj dobrý výlet. Takže je to len na vás. Možno sa aj stretneme. Ale naozaj len možno. :D

 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára