nedeľa 6. apríla 2014

Hallo spring!

Konečne je tu jar! Nie je to úplne ročné obdobie určené na sukničky, kraťase, krátke tričká ako je leto, ale tento rok by som s tým poriadne nesúhlasila. A keďže už máme tú jar, tak s jarou súvisí aj jarné upratovanie. Ja už to mám za sebou. Vás to len čaká, alebo tiež už máte poupratované? Vymenené návlečky, poupratovaný stôl, kozmetiku a všetko možné? Ja som k tomuto upratovaniu zahrnula aj nástenku. Moja nástenka dostala nový ošat. Zbavila som sa starého vyblednutého krepového papiera a starých fotiek. Ale niektoré z nich som opäť použila. Vytlačila som si obrázky všetkých vecí, ktoré mám rada a potom som ich vystrihla. Takže moja nová nástenka obsahuje všetko čo mám rada. ^_^  Keby neviete ako vyzdobiť svoju nástenku, tak si vytlačte všetky svoje obľúbené veci a dajte ich tam.
 
V komentári mi môžete zanechať, aká nástenka sa vám páči viac. Stará alebo nová :))
A ešte som vám aj sľúbila nejaké vecičky z Beauty forumu 2014. Tam som zablúdila do stánku, kde vás namaľujú, poprípade vám poradia čo sa vám hodí, aké očné tiene, líčka, púder,... Keďže ja sa v tomto poriadne nevyznám, čo je pre moju pleť dobré a čo nie, tak som vošla do tohto stánku. A tam som si aj kúpila dva výrobky Mary Kay. Jeden je na čistenie pleti. Ráno a večer. Pomocou tohto prípravku sa zbavíte všetkých nečistôt na svojej pleti, a aj sa vám hydratuje. A druhý výrobok je maska. Tá však stačí dva krát do týždňa a pomôže vám zbaviť sa akné. Náramne som spokojná s týmito výrobkami, takže z mojej skúsenosti doporučujem.

Keby máte nejaké otázky, tak sa ma ich môžete spýtať na asku a sledovať ma môžete na instagrame.
Pekný týždeň. ^_^

1 komentár:

  1. tiež som šťastná, že ju tu jar :3 tú masku raz vyskúšam :)

    http://michelleeskingdom.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť