utorok 22. apríla 2014

Beauty

Po dlhom neozývaní mám pre vás nový príspevok. Tak dúfam, že aspoň bude stáť za to. J

Za tú dobu, čo som sa neozývala, som si zakúpila celkom veľa vecičiek. Mojou takou väčšou investíciou sa stali clip-in príčesky, ktoré som už tu spomínala. Nakoniec sa mi podarilo maminu presvedčiť a príčesky už pekne vlastním. Nie sú z umelých vlasov, ale sú z ľudských. Keď som ľuďom v mojom okolí povedala, že by to boli živé vlasy, ako keby po niekom, tak sa zatriasli a povedali mi:  ,,Fuj! Ja by som si to na hlavu nedal/a.“ Ja nemám k tým vlasom nejaký odpor a ani mi nevadí, že nie sú moje, ale po niekom... A pokiaľ ani vy nemáte k tomu odpor a chceli by ste hustejšie vlasy, alebo dlhšie, tak vám môžem odporučiť spomínanú stránku naničvlasy.sk. Majú tam teraz zľavu v ktorej sa to oplatí kúpiť. Namiesto 72 euro budete platiť 50 euro. Ale samozrejme záleží na tom, akú dĺžku si kupujete a aký balíček.  Ja som tiež nakupovala v tejto zľave a nič lepšie ma nemohlo stretnúť. No ale mojim hlavným problémom bol odtieň vlasov. Keby máte s týmto problém, kľudne im napíšte a poradia vám. Aj ja som sa obracala na ich poradňu a oplatilo sa. A o doprave len toľko, že netrvá až tak dlho. Pokiaľ to majú na sklade, máte to do 1-2 pracovných dní doma. Ale pokiaľ nie, tak to objednávajú a príde vám to do 5-10 pracovných dní. Ale na kvalitu sa oplatí čakať. ;)

Ďalej som zainvestovala do kozmetiky Mary Kay. Táto kozmetika nie je vo voľnom predaji. Takže ju nie je možné nájsť v drogériách. Ale keby máte záujem, tak si ju môžete zakúpiť cez internet. Ja som ju objavila na Beauty forumu 2014. Kozmetičky sa o vás postarajú, poradia vám a aj sa s nimi naďalej stretávate a oni pozorujú, ako sa vám mení pleť k lepšiemu. Ja som sa s mojou kozmetičkou stretla už druhý krát. A tento krát si vecičky zakúpila aj mamina. Ja som si k mojim veciam dokúpila krém, make-up a púder. Najviac ma prekvapilo, že tie veci vydržia pol roka. Na prvý nákup je to veľká čiastka, ale keď sa to rozpočíta na mesiace je to pohode. Kvalita, nerobia sa žiadne vyrážky takže palec hore.
 
Keby máte nejaké otázky, tak sa ma ich môžete spýtať na asku a sledovať ma môžete na instagrame.
Pekný týždeň. ^_^

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára