streda 2. júla 2014

Old kindergarten

Konečne sme sa dočkali dní plných zábavy, slnka, vody... Konečne je tu leto! Zošity šmarené v skrinke, ktorú dlho neotvoríme, žiadne učenie, počúvanie učiteľov, proste žiadna škola a  len zábava, kamaráti a dni strávené s rodinou. Ja som sa rozhodla odštartovať prázdniny tým, že pre vás nafotím nejaký ten outfitík. Aj keď ráno sa počasie nepodobalo na letné, tak som sa s kamarátkou vypravila do starej škôlky. Podmienky tam boli veľmi náročné, lebo keď sa o to nikto nestará, tak to chátra a tráva tak trošku rastie. Keby nás tam niekto uvidel ako tam kráčame, neviem čo by si o nás pomyslel, hahaha :D Ale boli tam aj nádherné miesta, ktoré sme samozrejme využili.
 



 Keďže je to leto, chcela som nejaký letný svieži outfit nafotiť. No keď som sa pozrela z okna, vyzeralo to tak, že je zima a bude pršať. Ale povedala som si, že je leto, tak sa predsa nepôjdem fotiť v rifliach a bunde. Obliekla som si moje obľúbené kraťasy s high waist z New Yorkeru, pod ne som si dala obyčajné čierne silonky, aby mi nebola zima. No keď som vyšla von, bolo na moje prekvapenie teplo, takže silonky som si ani nemusela dávať. Trojštvrťové pásikavé tričko z Tally Weijl a naň šedý šálik.  A celý outfit som zakončila čiernymi sneakersami.

Nikdy by som si nemyslela, že tráva bude vyššia než ja :D
 
Aj keď sme sa moc nezahrali na tom ihrisku, spravili sme pekné fotky (aspoň dúfam) a užili sme si riadnu zábavu. V komentári sa môžete vyjadriť či sa vám môj outfit páčil, alebo nie a aké zaujímavé miesta ste vy navštívili kvôli fotkám.


Keby máte na mňa nejaké otázky, môžete sa ma ich spýtať na mojom asku. Sledovať ma môžete na mojom instagrame a Facebooku. Ďalšie fotky od mojej fotografky nájdete TU. Prajem krásne prázdniny. ^_^

3 komentáre:

  1. Vzácnosť fotiť takú krásnu ženu <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zo siloniek v lete si nic nerob :) ja ich nosim tiez aj ked netreba :D podla mna to vyzera lepsie :)

    Majuska.noliskova

    OdpovedaťOdstrániť