pondelok 14. júla 2014

Inspirations *.*

Ahojte! :) dúfam, že si všetci užívate krásne slnečné leto. Pláž, more, zmrzlina, drinky,... Ja si užívam leto napríklad aj fotením rôznych letných kombinácií. Aj keď sú celkom na rýchlo zbúchané, tak dúfam, že aspoň jedna sa vám bude páčiť.

Tielko - Tally Weijl / Kraťase - Tally Weijl / Kabelka - New Yorker / Slnečné okuliare - Takko fashion


Pred nedávnom som si kúpila toto čipkované biele tielko. Na leto je úplne skvelé. A pre kočky, ktoré nemajú až tak veľké poprsie je ako stvorené. Totižto volániky pridávajú na objeme. Takže palec hore. A aby som bola veselá a hýrila aspoň nejakými farbičkami, tak som ho skombinovala s oranžovými kraťasmi. Aby mi nesvietilo slnko do očí, tak som si dala okuliare a obula som si sandále na opätku. No a samozrejme kabelka nemôže chýbať.



Plávky - La Gogo (číňak) / Kraťase - New Yorker / Sneakersy - Deichmann / Slnečné okuliare - Takko fashion / Tielko - New Yorker / Sveter - babkina skriňa

Konečne sú tu teplé dni. A v teplých dňoch je najlepšie ísť k vode. Takže hornú časť outfitu tvoria plávky s volánikmi. Spodok, zas tvoria rifľové kraťase s high waist -om, ktoré už tu boli spomínané.  A keď sa ochladí, tak si hodím na seba tielko a potom svetrík.

Sukňa - New Yorker / Kabelka - New Yorker / Topánky - Deichmann / Tielko - obchod so spodnou bielizňou / Náhrdelník - H&M

Strašne dlho som hľadala skater skirt. Jednofarebnú alebo vzorovanú. Na začiatku jari nebolo veľa týchto sukničiek v obchodoch ako teraz. A preto som aj premýšľala nad tým, že si ju objednám z internetu. Ale keď som išla s maminou do Korza, tak som ju objavila v New Yorkeri. Zo začiatku mi na nej trochu vadil čierny podklad, ale potom som si povedala, že vrchom a doplnkami sa to dá oživiť. A ja som jej dodala pestrosť bielim tielkom a kabelkou. No na leto výborný svieži outfit.

Šaty - x / Sandále - Deichmann / Náušnice - Gate / Slnečné okuliare - Takko fashion

Veľmi jednoduchý outfit. Šaty a topánky, poprípade doplnky. Čiže základ tvoria šaty... no ale ja si absolútne neviem spomenúť na obchod, v ktorom som ich kúpila. Keď som si ich privlastnila, bola som u starých rodičoch v Čechách a boli sme na výlete, kde som si ich kúpila. Takže taký suvenír. Ale šaty ako šaty. :) V teplotách 30+ je to najlepšie. Šaty, sandále a ideš.

Ružový 3098 - Miss sporty (Dm drogéria) / Oranžový 3119 - Miss sporty (Dm drogéria) / Zlatý trblietavý Y3152 - AVON / Bezfarebný - Dm drogéria

Tu je malá ukážka aké farbičky si dávam na nechty. Dva laky sú od Miss sporty a sú naozaj super. Rýchlo schnú a majú taký väčší sploštený štetec. Neviem prečo, ale mám vo zvyku si maľovať prsteníček inou farbou. Áno, páči sa mi to... takže asi preto. A keď už mám všetky namaľované, tak ich ešte pretriem bezfarebným lakom aby boli lesklé a aby sa tak rýchlo nelúpali.  


Konečne som aj ja začala čítať. Prišli prázdniny, a tak si hovorím, že si kúpim knižku a aj ja budem jedna z tých čitateliek. Baby v mojom okolí si vychvaľovali knižku Na vine sú hviezdy od Johna Greena, tak prečo si ju neprečítať tiež? Zašla som do kníhkupectva a zakúpila som si ju aj ja a môžem vám povedať, že toho neľutujem. Začala som ju čítať a čítala by som ju stále. Človek si uvedomí veľa vecí ktoré má a predtým si ich až tak veľmi nevážil. A keď to dočítam, vrhnem sa na film. Poznáte túto knižku aj vy? Čo na ňu hovoríte?

Na dnes všetko, prajem pekné prázdniny! :)


Facebook ♥ Ask ♥ Instagram

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára