pondelok 7. júla 2014

Summer ♥ Holidays ♥

Keby som sa spýtala ľudí, aké ročné obdobie majú najradšej, väčšina by odpovedala leto. Aj keď nájdu sa jednotlivci, ktorí toto ročné obdobie veľmi nemusia. Keďže ja patrím k tým milovníkom leta, začala som si užívať prázdniny naplno. Aj keď prší, aj keď je teplo. Keď na nás padajú kvapky vody z neba,  najlepšie miesto na zábavu je podľa mňa nákupné centrum. Ja vždy rada navštívim Korzo v Prievidzi. Tam som si v prvých obchodíkoch privlastnila čierny spodok od plaviek z Camaieu v zľave iba za 3 eura. Bola som rada, že som našla taký lacný čierny spodok od plaviek, lebo sa dá k nemu kombinovať rôzny vršok a vyzerá to super! Aj keď som veľmi nebola za to, aby bol spodok inej farby ako vrch, začalo sa mi to páčiť. Viem, že čierna nie je moc farebná, ale aj tak si myslím, že s inými farbami to tiež nemusí byť zlé. ;)



V New Yorkeri som si kúpila kraťase s mojím obľúbeným high waistom. Ako som blúdila v tom obchode, nedalo sa ich prehliadnuť. Ich krásna limetková farba ma hneď upútala a povedala som si, že tie budú moje! A aj tak sa stalo.


V ďalšom obchodíku - Dm drogérií, som minula peniažky na deo sprej Balea s vôňou limetky. Túto značku Balea mám veľmi rada a nesťažujem si na ňu. A o tom vás presvedčí aj labelo golden lips taktiež od Beley.

 
 
 A na záver predsa nesmie chýbať nanuk. ^_^

 
No a keď je to pekné počasie, tak sa napríklad vyberiem na minigolf. Tentokrát som tam išla s mojím frajerom, ktorý ma bohužiaľ porazil. -_- Ale inak nám bolo super. ^_^ 
Na dnes je to všetko. Prajem vám krásny týždeň.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára