utorok 5. augusta 2014

Shopping in Czech Republic

Ahojte! Zdravím vás po dlhých troch týždňoch. Na napísanie nového článku som nemala až tak veľa času, lebo som bola na prázdninách v Česku, kde sme každý deň niekde boli. Takže prepáčte za dlhé neozývanie sa. Tam som bola u tety a u uja a potom ešte týždeň u starých rodičov. Keď som bola u tety a u uja tak sme sa so sesternicami rozhodli ísť do Hradca Králové do Futura na nákupy. Tieto nákupy sú u mňa asi za celý rok také najväčšie. Preto sú najväčšie, lebo sa tak rozšupnem. Vybrala som vám nejaké tie vecičky, za ktoré som minula peniažky. Ostatné vám chcem nafotiť v najbližšom období. Takže ideme na to. ^_^ 
 

Ešte pred tým, než som odcestovala, som si poriadila tento prúžkovaný crop top. Je z Gate. Málokedy nakupujem v tomto obchode, lebo sa mi zdá, že tá kvalita tam nie je až taká dobrá. Keď sa pozriem na niektoré kúsky, pripomínajú mi handru. nič v zlom Ale nájdu sa tam aj slušné kúsky.  A u tohto trička sa mi hlavne zapáčila zadná časť.


No a keď sme prišli do toho obchodného centra (Futura) vošli sme do prvého obchodu a hneď v tom prvom obchode som si kúpila ďalší kvetinkový crop top. Ale ten vám ukážem nabudúce.

Tieto montérky, alebo krtkove kšandy som ulovila v Tally Weijli. Sesternice sa na mňa pozerali, no skôr nepozerali výrazom, že by sa im to páčilo. Ale ja som si hneď v hlave premietla, že sa dajú veľmi dobre využiť. Keď budú veľké horúčavy, alebo keď pôjdem na kúpalisko, tak na seba hodím iba plávky a tieto krtkove montérky a ide sa. Fakt dobrý kúsok. A toto kvetinkové tielko z H&M je tiež na leto ako stvorené.

 
V New Yorkeri som si konečne dopriala kúpiť tento biely crop top. Ako si môžete všimnúť, tak ich veľmi rada nosím. Kraťase s high waistom a crop top to je moje. ♥ Americký štýl je naozaj super. A aj k tomu štýlu patrí svetrík, alebo blazers. A ten svetrík som si taktiež kúpila v New Yorkeri. Naozaj ma to potešilo, lebo už pár mesiacov čakám dokým ho dajú do zľavy a konečne som sa dočkala. Na chladnejšie večerné dni je super a veľmi som si ho obľúbila.
 
 
To je na dnes všetko, takže majte sa pekne, užívajte prázdniny a vidíme sa nabudúce. ^_^ 
Facebook ♥ Ask ♥ Instagram




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára